ceturtdiena, 2011. gada 13. janvāris

Tikko kā Grooveshark classical music radio nomainīju uz Aaron Parks (; esmu gatava savām 10 minūtēm. 


 ... par ko es vēlējos te 'parunāties'. 
Esi iekārtojies ērti? Heh. enjoy the evening. pa smuko. reti tā sanāk paglaunoties.man ir pleitaims un gribas. ar jums.  (: nebūs gari. Pat ne desmit minūtes no jūsu dārgā laika. Tikai atgādināšu, ka esmu un viss ir bumbās. 

Bēet, kas par sieriem? Šodien notika istabas revolūcija. tie, kas mani zin, tiem nekādi brīnumi. tie, kas ne. man dikti patīk pārmaiņas! ar izmestajām lupatām, saplēstajām vēstulēm, noņemtajām fotogrāfijām es kko salauzu sevī. nedrošību par to, kas būs un paļaušanos uz 'viss notiek uz labu'. un pat ja nenotiek, tad notiks. sameklēju unversitāti maģistriem. atradu darbu vasarai - anglijā. Sajutos fuckin vientuļi iedomājoties, ka tur būšu tikai ar sevi. 
Sevi, kas mani kaitina visvairāk. loģiski! 
Sapriecājos par šīs6dienas pasākumiem.mazs prieciņš ielija pakrūtē. Palika silti un tamlīdzīgi (: . baigi salkanais ieraksts... ar visiem - iņš un tamlīdzīgi. Tā gadās... 
'never let me go'



yo.

un...yesyes! beidzot baseinā sajutos kā veca nerātnele / tām, kam pāri 40, bet vienalga grib padraiskoties/ Hāa. netika gan man draiskošanās prieku, taču pasiekalojos gan. tikai veselīgi. ka es jums saku!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru