piektdiena, 2010. gada 24. decembris

Ziemīši.



Šodien ir Ziemassvētku vakars. 
Nezinu, kam šajos svētkos ir lielāka artava - ziemas saulgriežiem vai Jēzus Kristus dzimšanas dienai. Ja tiktiešām dzima, tad daudz laimes, nudien'.


Kas man nepatīk Ziemīšos:


  • Draugiem.lv pārspamotās pastakastes - dulburi! Neviens taču nelasa tās masu psihozes izraisītās muļķības.Jāpiezīmē, ka pašiem dzejoļiem nav ne vainas, taču, kas tik nelietīgi tiek izmantots kļūst gluži pretīgs.
  • Pārpildītās baznīcas - nu re' te es atkal petrunā ar sevi. Jau kā pāris gadu baznīcu nelietoju. Bija laiks,kad lietoju un daudz. Un tas bija pavisam likumsakarīgi, ja atsaucas uz manu 'pusreliģisko' bērnību. Vecāki gan nav pie tā vainojami...taču vecmāmiņa ir viena no tām fanātiskajām omītēm, kas Lieldienās, Ziemassvētkos un visos pārējos svētkos velk ārā visu sasvētīto - maizi, sāli, ūdeni, sieru, sviestu un tā tālāk. Bez jokiem. Būdams apbrīnojami paklausīgs bērns, es cieši klausījos stāstus ap un par Jēzus bērniņu, par Mariju un tamlīdzīgi. Taču jau tolaik nespēju izprast piedzimšanu no Svētā gara [o?]. Lai nu kā' traks var palikt, cik nopietni tai lietai piegāju. Vienā brīdī gan vadzis lūza. Kultūra + vēsture vienmēr ir bijusi viena no manām mazajām kaislībām, jo vairāk studēju, jo lielākas pretrunas. Bladāc! Taču šodien...es tomēr devos uz baznīcu, aiz cieņas pret omi, kas nav vismuļķīgākais iemesls tur būt. Dumji gan, zinu. 
  • Ziemassvētku filmas TV. Filmas par jancīgām ģimenēm, kam gadās ķildas. Tad ir kulminācijķilda, tomēr beigās visi salabst, dzied, dejo un rij pie galda. 
  • Veikali. Mī un žē. Ko var tik daudz pirkt? Apgaismojiet manu apdauzīto, totāli mietpilsonisko prātu? Nē, nu super. Nevienam neesot nauda, taču veikaliem pāris dienās ir tāda peļņa kā par visu gadu. Ja Tu man uzdāvini paštaisītu kartiņu es  kodīšu lūpā no laimes, lai nepalaistu pinkšķi. Tu taču sēdēji ķimerēji, ķepināji to kartiņu, domāji par mani un ieliki savu darbiņu!!! Es saņemu tavu mazo pasauli. Man nevajag ķīniešu porcelānu, viņi esot netīri - nu, ķīnieši!
  • Man nepatīk justies itkā visa pasaule nupat būtu sadevusies rokās kopīgā auglības un mīlestības dejā...ja es tā nejūtos ne 13.decembrī, ne 26.aprīlī, nedz jūnijā, jūlijā un visās pārējās dienas. Nafig dejot tieši 24.,25.,26. decembrī?
Kas man patīk Ziemīšos:
  • Cilvēki dāvā siltumu tiem, kuri tiem dārgi...taisa dāvaniņas. Atceras par tiem, kuri tika aizmirsti. Raksta mazas vēstulītes un apskaujās.Murrrr... ;]

Un ir taču jauki, ne? Sajusties vajadzīgam. Būt vajadzīgam. Tu noteikti kādam esi ļotiļoti dārgs. Un viens tavs vārds ir pasaule.

Merry Christmas Everyone! ;]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru