ceturtdiena, 2010. gada 23. decembris

Nebūsim muļķi!

Es dikti gribēju kļūt par aktrisi.Taisni vai jāsmejas, cik dulnas ir bijušas manas lomu spēles...Man tīk iedomāties, ka nupat esmu vienā no savām lomām un tad tik laižu pa taisno, ko es teiktu, kā es žestikulētu un, cik pārliecinoši mainītos mani vaibsti ikreiz, kad kulminācijā tiktu paziņots verdikts.
Dažkārt apcērtas dūša iedomājoties, ka esmu tik dziļi savā iedomātajā tēla, ka nākas samuldēties aplamības. Un melot man nepatīk, bet, Dievs mans liecinieks, uz mutes es neesmu kritusi. Kad tā apdauzītā fantāzija tiek brīvībā, tad arī problēmas klāt kā likts.
Bet es ļoti gribēju kļūt par aktrīzi...
Vidusskolā es draudzējos ar ārkārtīgi ērcīgu radījumu, bet vispār lādzīgu zēnu. Viņš ir tāds ciniķa - 'man nekas nepatīk, bet es zinu,ka patīku visiem' tipiņš. Nav tā, ka viņš visiem patīk, taču šī muļķīgā iedoma virza viņa ambīcijas un lai jau tiek. Tad nu šamējam padevās visas kino lietas un par galveno aktrisi es dabūju pagorīties. Protams!Protams! ...ka man šķita, ka nu tik būs!
Pavisam loģiski šķiet,ka aiz visām mīlētāju lomām pienāks dziļais dramatisms un tā tālāk...nē, redziet'es esot pārāk gaiši/jauka/ nemāku dusmoties? KO? NĒ! Bļin. Dulburis tāds. Ak, jā... piemirsu teikt, ka visiem bija jāspēlē tajās sasodītajās filmās, arī fakts, ka pati tīši vai netīši uzprasījos uz tām 'tekstuāli saturīgākajām lomām' mani toreiz neveda pie prāta - nekāda aktrise tu neesi.  Pie lomām tiec, lai tavi deviņi zibeņi neiet pār viņa galvu.
Es gan nerimos arī pēc vidusskolas beigšanas...No manas nemitīgās čīkstēšanas var smadzenes apgriezties otrādi, bet pat tas viņu nepārliecināja. Pie lomām unversitātes gabšos netiku.

Es gan vēl nemāku teikt vai gribētu spēlēt kādās lētās lubenēs, pie kurām, tādas apdauzītās kā es, šņukst kā uz bērēm...vai zirgoties komēdijās, kuru laikā ar tīneidžeriem pārpildītas zāles zvaigā kā hiēnas.

Tik tikko kā noskatīju Vudija Allena jaunāko filmu - "You will meet a tall dark stranger" . Wot. Ja viņš man kādreiz zvanītu un teiktu, klau, beib', man tev viena maza lomiņa padomā. Guess what - Pofig visu manu netalantu- I am IN!!!

YO.




2 komentāri:

  1. Bļe. Man škiet es tur kaut kur varētu būt pieminēts. Varbūt tā 'tall dark stranger' daļa?

    AtbildētDzēst
  2. Strupuci! Tall...pff...
    Tev ir vēl divi mēģinājumi minēt, jo tu tiktiešām esi pieminēts... (sun)

    AtbildētDzēst