otrdiena, 2011. gada 31. maijs

That's Entertainment




Ja šodien redzējāt torpēdu. Tad tā biju ES! ;] 

Gribēju pateikt, ka mirt vēl netaisos, pārāk daudz jāpaspēj. Jums ar. Un mums kopā. 

Tuvākie plāni ir biļešu bukošana UK, Itālijai un Sarkano lukturu ielai. Bet tas ir tikai sākums...Esiet gatavi, man vajadzēs jūsu palīdzību/bet pagaidām baudam vasaru un gatavojamies pēdējai prezentācijai/.

Tagad es saprotu, ko nozīmē jaunības maksimālisms. Skriet ar galvu sienā un redzēt, ka ir to vērts. Eiropa tu vēl redzēsi, ka Latvija VAR. 
Es zinu, ka tādi, kā es, ir simtiem/ te Latvijā/, kopā mēs izveidosim jauku vietiņu, kur gozēties un mīlēties ;] 

Bet zini, ko es vēlos šobrīd? Saulrietu un saullēktu. Divas rokas sniedzamies pēc horizonta, divas kājas, kas iemin manu ceļu, divas acis, kas redz to pašu, bet saskata citu. Divas aukstas kolas skārdenes. Sekot sajūtām un vērot, kā ūdens spēlējas ar iežu graudiem. 
Ja ne šodien. 
Varbūt citu dien. 



a.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru