trešdiena, 2011. gada 18. maijs

WCBheroes.

Katru mīļu dienu es iesāku ar vārdiem "vakardien es atgriezos", un melot man padodas. No tā ir viegli izsecināt, ka atgriešanās nekad nav notikusi. Vismaz ne veidā, kā tas pieņemts.
Neticiet vārdiem - esmu mājās. Es neesmu.
Kur es biju?
Šeit: Belfort (90 000), Bourogne, France. Espace multimedia gantner
Ko es darīju?
Kurss: Art et nouvelles technologies: Les univers virtuels comme pratiques artistiques


http://www.espacemultimediagantner.cg90.net/




Es varētu stāstīt sausu muti, bet tie būtu tikai mazi melni burtiņi. Tas, ko es vēlos dot ir tas intensīvais sajūtu piepildījums. Tas, kurš šobrīd mani grauž no iekšpuses un neliks rimties, līdz es iekritīšu jaunā emociju atkarībā.


No rīta es cēlos zinot, ka nākamo piecu  stundu laikā šķērsošu laika zonu. Bet laikam tajā brīdī nebija nozīmes. Mani netur tava roka. Šveice, Francija. Piezemēšanās hotelī un ēšana arābu restorānā. Pārsaldināta tēja un vēlēšanās ieslīgt hoteļa baltajos palagos. 
Viss, ko es vēlos kļūst par īstenību. Atradusi īsto ceļu, sapratusi, ko es vēlos, zinot, kas man jādara.


Bet, kur paliec tu?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru