ceturtdiena, 2011. gada 20. oktobris

L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.




Vēl pirms pāris nedēļām es peldēju pret straumi, rīstījos un neredzēju iespējas to upi pieveikt. Ir pagājis laiks , mana straume pierimusi un šķiet, ka neba pret straumi, bet nu jau ar sānu, es kaut kā ķepurojos. Vēl joprojām ir maķenīt grūti, taču pavisam cita grūtība. Tāda, kas purina aiz piedurknes - sakārtot  vidi sev apkārt, iemīlēt to, kas iemīlams un pieņemt to, kas nemainīsies pat, ja sitīs papēdi pret grīdu un spītēsies.
Sākums ir grūts. Jauni cilvēki, jauni noteikumi, jauni iespaidi un jauna cīņa par neatkarību. Vasaras piedzīvojums jau kā labu laiku beidzies, tagad ir RUDENS.
Ārā spīd saule, sals kož vaigos un vējš svaida matus. Man galvā ir sārta bumbuļ – mice, kaklu sargā masīva adījuma šalle, rokās Latvju ornamentu dūrainīši. Tā es katru rītu izripoju no sava miteklīša Bournemouth centrā, pašā, pašā. Un rikšoju uz senioru hoteli, kur priekšā liela egle ar spīguļiem un bantēm. Mans ceļš iet caur ģērbtuvi, kur hūdiju nomaina viesmīles uzsvārcis ar baltu, cakainu priekšautu.  
Tiek lietas kafijas, pasniegtas grauzdētas maizītes ar džemu, pārslas un Angļu brokastis. Mēs skrienam, saskrienamies un smejamies. Apskaujamies ar babūniem un fotografējamies.
Kad viss noklusis tiek novākti pēdējie trauki, galdi tiek saklāti vakaram. Izsūknēts, izslaucīts, bārs, dārzs un varam doties mājās.
Varam peldēt baseinā ar stikla sienām, priecāties par sauli vai nolūkoties lietus pilienu sišanos pret stikliem. Varam bungot ping – pongu.
Atvadīties, lai atkal satiktos. Taču nu jau ar tumsu.


Pēc servētām zupām, vakariņām, saldajiem, seko bārs un mūzika. BINGO spēle un sarunas pie vīna, alus, kokteiļiem.
Re’ viņi ir savos labākajos gados un svin dzīvi. Daži kopā 50,60 gadus. Daži vieni. Bet smaidīgi, enerģiski un iedvesmojoši.

Mājupceļš paiet nemanot, pārdomāju dzirdēto, redzēto un sajusto. Mani sagaida manējie. Spānis un Čehiete. Viņi strādā pludmales kafejnīcā. Mēs sasēžamies uz paklāja, ieslēdzam filmu un smejamies. Katram savi iespaidi, savi pielūdzēji un piedzīvojumi. Mums katram sava dzīve, bet vienam otra atbalsts.
Ir labi. 

a.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru