svētdiena, 2011. gada 23. oktobris

vakara brokastis


Mēs iepazināmies un kļuvām svešinieki. Tu esi tuvāk, kā jebkurš, bet tālāks par sauli. Redz’ mēs varam runāt, bet nekad nesadzirdam. Vārdi ir laika kavēklis un pieskārieni ir tukši.  Ūdens jau sen kā uzvārījies, katls dreb un man bail, ka tas neaiziet pa gaisu. Man bail, ka mūsu attiecības tik ilgi ignorētas, ka … ka arī mēs uziesim gaisā. Sen kā iztvaikojis viss, kas gaidīts.
Sūri kuļamies.

Bet tev mani vajag, tāpat kā man tevi.
Melot, ka vārdi, apskāvieni, tas tāpēc, lai justu, ka tev vajag, lai esmu. Es nedzīvoju brokastīm, pusdienām, vakariņām un iknedēļas algai. Es nedzīvoju, lai mazgātos, dejotu vai lasītu. Es dzīvoju, jo kādam to vajag.
Man taču sevi nevajag, vajag?

Un tad es apsēžos no rīta pie gada. Ieslēdzu radio. Tosterī ielieku maizes šķēli, ar vienu roku turu tā pogu nospiestu, citādi maize izleks tikpat ātri kā ielikta, ar otru meklēju pēc sviesta naža.
Kafija nav gatava. Bet katliņā drebelē ūdens.

Radio skan „ Someone like you” .

Mana darba diena sāksies pēc 20 minūtēm.

a.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru