svētdiena, 2011. gada 6. marts

Mēs pārtiekam viens no otra, nevis no pārtikas precēm



Tagad es izklausīšos pēc fakin ekonomista. Bet kā zinām - resursi ir ierobežoti, bet vēlmes - ņifiga ne! Ja tā labi padomā, tad ir divas iespējas - sadzīvot ar to sūda būšanu, respektīvi, ierobežot vēlmes...VAI...apvienoties. Jo vairāk esam, jo dažādāki resursi mums apkārt. 
Un tad vēl ir tā fīča par draugiem, kādi mūsu draugi, tādi mēs paši [vēl šo pašu saka par mājdzīvniekiem] ... 

Man ir draugi, kas vairs nemin Latvijas zemi, par to es skumšu tik ilgi, līdz atkal varēšu viņus kārtīgi sabužināt. 
Vēl ir draugi, kas ir uzticīgā, konstantā, nenovērtējamā atstatumā jau kopš skolas pirmajām klasēm. Viņi, tāpat kā pirmie, mainās līdz ar laiku. Taču kopā viss strādā tikpat labi. Mēs spējam būt muļķīgi un pasmieties par dižķibeli, ko sauc par dzīvi. 

PAR DRAUGU.
Jūlija. 

Lai ko es rakstītu...vislabāk viņu raksturo viņas bildes - glamūrs, māksla, smalkums, perfekcionisms. Atturīga elegance, profesionālisms un caurstrāvojoša cieņa, kas mijas ar sirsnību un vienkāršību kopā būšanā. 
Fotosesijas ir atsacīšanās no realitātes vismaz uz pāris stundām. Neizsakāmi maģiska un intensīva vidē. Tu vari būt jebkas. Tu vari just jebko. 


2007.gada pavasaris. Es un mans toreizējais draugs A. 
Bija šaušalīgi auksts laiks, vēljoprojām zemi klāja sniegs. Mēs bijām neveikli, apmulsuši un nespējām iedomāties, ka Jūlija uzburs kko tik skaistu.


2009.gada rudens. 
Toreiz es mētājos ar platēm, dzēru ogūdeni un ripināju ābolus :> Jūlija sirsnīgi smējās un akceptēja manu vieglprātību. Eh. :> jauki,jauki,jauki. 


2010.gada pavasaris. Tā atkal bija mirkļa iedvesma, atdoties krāsām. :> 


 2011.gada ziema. 
Filma. 

Tā pa īstam sajusties sievietei ir neizsakāmi grūti. Ierautas mūžīgā steigas virpulī, kad piere ir  saraukta ... pārbāztā soma berž plecu, uz zābakiem paliek sāls baltie pleķi un mati nestāv kā izfēnoti. 

Būt mirklī, kad viss ir pareizāk par pareizu...dzert vīnu piecos no rīta, ēst konfektes...no sirds smieties un zināt, ka šie mirkļi paliks. Bildē, kas būs eternal sunshine of the spotless mind .

Mēs esam cilvēki, mēs visi esam skaisti. Un Jūlija liek tam  noticēt. Paldies! 


a.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru